L’any 1992, Brams publicava el seu primer disc, Amb el rock a la faixa. En aquells temps que les institucions jugaven a ser olímpiques i bandejaven la Nova Cançó per ser massa incòmoda, va aparèixer una banda berguedana disposada a prendre el relleu de la protesta cantada per fer ballar, pensar i lluitar el jovent dels Països Catalans. Han passat 30 anys, centenars de concerts i més de 13 discos, però l’esperit combatiu que els va fer néixer es manté intacte.
Ara, per celebrar aquest aniversari, el grup català liderat per Francesc Ribera “Titot” i el músic i productor David Rosell, torna amb un recital molt especial pensat per a teatres i auditoris, amb què proposen un recorregut per les tres dècades de música, història i compromís col·lectius.
A cada concert, s’acompanyaran de convidats molt especials del lloc, que representaran les tres generacions de la cançó d'aquest país: els pares de la Nova Cançó, els germans que varen emergir també en aquell moment, i els fills que avui tenim en el nostre panorama musical. L'espectacle és una producció especial del Barnasants – Projecte de Cultura en Xarxa, que es presentarà als quatre punts cardinals del domini lingüístic. A Mallorca, la ciutat escollida és Manacor.
Amb la participació de:
Glòria Julià
Miquela Lladó
Biel Majoral
Toni Nicolau (Ocults)
Marcel Pich
Joan Muntaner (Xanguito)
Durada: 90 minuts
Edat recomanada: a determinar
Preu: 15 €
Inici de venda d'entrades: a partir de dia 28 de gener